Bluff eller en bra sak?

Blev kontaktad av sidan mytaste.nu den 5 november 2013, såg de dock först idag.
Blev super glad av deras innehåll som de hade skickat till mig och ville dela med mig av denna super nyheten till min syster.

Såhär löd deras medelande till mig:
 
 
Efter att jag pratade med syrran så kände jag att jag måste väl kolla upp dem lite mer, hur seriöst är de ändå med en kommentar från en stor matsida?

Sökte runt på lite olika sidor och hittade sedan en fullträff.
En matblogg som varit med på hittarecept och andra sidor som numera är mytaste.
Hon skriver om att mytastes brister i deras söksida, att man inte allt blir länkade av sidan utan att man oftast kommer till mytaste och de får äran för recepten istället för att bloggaren med receptet får äran.
Mer kan ni läsa här
Har hur som helst ångrat mig angående att gå medlem i mytaste och känner att jag klarar mig gott och väl med att dela mina recept med er som läser bloggen.

/ Aina


Kommentarer
Postat av: Matkick

Hei Aina!
När de stora "jättarna" behandlar bloggarna så här, så är det viltig att vi bloggare står samman. Jag erbjuder dig äkta länkkärlek och lägger upp din blogg på min sida. Jag blir glad om du gör det samma. Kram Kicki

Svar: Hej Kicki! Jag ska ge dig äkta länkkärlek och lägga till din blogg på min sida. Du hade fin blogg! Kram Aina
Aina

2013-11-09 @ 13:40:10
URL: http://matkick.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

systrarna Aina & Ida

Vi är ett syskonpar som delar på denna blogg. Vi bor på Åland och står varandra nära.




RSS 2.0