Lillemans bloggen

Tre bloggar blir två.
Träningsbloggen kommer försvinna men innan den försvinner kommer jag ta lite design där ifrån, eller kanske inte.. Har inte riktigt bestämt mig än.


Hur som helst kanske någon tänker, vadå lilleman?
Jag är knappast liten, jag är knappast en kille.
Men faktum är att lillemanen som i smörkniv eller köksredskap är ett av mina favoritredskap i köket.
Man kan nästan använda den till allt.
Därför tänkte jag att de kunde vara kul att bloggen heter "Lilleman fixar".


Men varför står de då "Lilleman lagar mat" högst uppe på bloggen?
Jo, Kommer huvudsakligen lägga upp recept här eller inspiration inom matens värld.
Men inte bara, de kan handla om min träning (som jag ska ta tag i igen). Eller saker jag sett och vill testa på.
Bloggen kommer dessutom vara en inspiration för mig själv.

Den nya 5:2 dieten är omtalad i tidningar och så vidare. Kommer börja med den dieten. För de känns som den passar mig.

Men kommer skriva mer senare, måste nämligen åka iväg strax.

Hoppas ni läser mig igen!
/ Lilleman

 


Kommentarer
Postat av: Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2013-10-03 @ 10:17:27
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

systrarna Aina & Ida

Vi är ett syskonpar som delar på denna blogg. Vi bor på Åland och står varandra nära.




RSS 2.0