Här har ni mig.

Samarbetet blev av!
Inte världens häftigaste samarbeta (som många säkert trodde det skulle vara;)) men det är ingen mindre än Ainas syster Ida som ska skriva här med Aina nu. Och här är en liten presentation av mig.

Jag heter Ida och är född samma år som min syster, dock 10 månader yngre än henne. Har ett heltidsjobb om dagarna, umgås med sambon resten av dygnet och däremellan vänner. Vi äger ett hus sen ett år tillbaka och har just skaffat en katt. 

Och till det bloggen handlar om, matlagning och bakning. Jag är inte speciellt bra, är faktiskt ganska dålig, på att laga mat (kan bara laga enkel husmanskost) och speciellt inte bakverk. Men det är sjukt kul. 
Ni kommer få se mer mat från min sida. För mat måste man ha varje dag!
Och kanske det dyker upp lite pyssel här och där.

// Ida


Kommentarer
Postat av: mamms

ha ha vilken kul överraskning. Visst kan du laga mat o baka Ida, varje gång vi varit på middag till er har du lagat jättegod mat o tårtan nu när du fyllde var supergod. Lycka till nu med sis

2013-12-09 @ 06:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

systrarna Aina & Ida

Vi är ett syskonpar som delar på denna blogg. Vi bor på Åland och står varandra nära.




RSS 2.0