Dörrkrans, trappdekoration och ny förvaring

Lilleman fixar inte bara något man kan äta. 
Jag kan fixa annat med.

Dörrkrans & trappdekoration:
Igår fyllde mormor hela 85 år och inför hennes födelsedag hade jag och min syster planerat att laga en dörrkrans. Men medans inspirationen flödade bestämde vi oss för att göra en trappdekoration med. Sagt och gjort.

Här är resultatet:


Jag tror att mormor blev glad över sina presenter så de är roligt. 
Jag & syrran har bra sammarbete!


Sedan fixade jag förvaring idag. 
Från kaos till mysig reda. 


Nu ska jag faktiskt sova. De väntar sig nya utmaningar imorgon.

Trevlig lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

systrarna Aina & Ida

Vi är ett syskonpar som delar på denna blogg. Vi bor på Åland och står varandra nära.




RSS 2.0