Kära tomten..

Kära tomten, skriver till dig eftersom jag är förälskad i en hushållsmaskin som jag önskar mig. 

En kitchenaid i någon fin färg, färgen spelar egentligen ingen större roll - bara lite.
Helt underbar är den!


 
Och inte nog med det vill jag gärna att dina tomtenissar tillverkar en koppar skål till min kitchenaid. 
Dessutom är det inte bara en fin trend som är för tillfället utan de har tagit fram en koppar skål till kitchenaiden eftersom den har en effekt på att vispa grädde och liknande saker. 



Men eftersom tomten inte kommer höra min önskan, måste kanske skriva en riktig lista för det?
Så får jag även denna natt drömma om en sådan. 
Skulle ha gjort det för någon vecka sen men då drömde jag bara om konstiga saker så håller tummarna att de går bättre denna gången.


Ha en bra natt med många fina drömmar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

systrarna Aina & Ida

Vi är ett syskonpar som delar på denna blogg. Vi bor på Åland och står varandra nära.




RSS 2.0