Kortfixar helgen

Att försöka fixa grattis kort eller liknande i sista minuten är dumt. 
Varför inte göra det i tid? 

Jag fixade både ett dopkort och ett 30 års kort dagen före och man kände att man måste få de klart.

Som tur hade jag inspiration på min sida och fick ihop båda korten! 

Oskars dopkort blev ett dubbelsidigt tåg! De var pyssligt att få ihop men det gick. 
Utsidan:

Insidan, hittade en fin dikt men hela dikten var jätte lång så tog bara det jag tyckte var finast:

Sedan var det dags att göra brorsans 30 års kort. Efter mycket funderande fick det bli en älg eftersom han gillar att jaga: 
 
Även han fick en dikt, tror dessvärre inte att han läste den, men tanken som räknas. 


För övrigt blev jag nöjd med korten, de uppskattades! 

Nu ska jag fortsätta på mina julkort jag ska skicka till nära & kära i jul! 


Kramar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

systrarna Aina & Ida

Vi är ett syskonpar som delar på denna blogg. Vi bor på Åland och står varandra nära.




RSS 2.0