Gamla kläder blir något annat

Känner du att du har alldeles för mycket kläder hemma? 

Känner du att du skulle gärna bli av med en del? 

Gör som mig och skänk kläderna till H&M så återvinner de kläderna. 
Fråga mer i kassan om du undrar exakt vad som händer med kläderna. 

De som är så bra är att de varken behöver vara H&M kläder och de behöver inte vara hela!



Man får lämna in två påsar/kassar dagligen per person och som tack får man en 15% rabatt kupong för varje påse man lämnar in
Eftersom jag har en massa kläder hemma som jag vill bli av med tar jag nästan alltid med två påsar med kläder när jag är till stan, eftersom de är så smidigt att bara svänga in via med påsarna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

systrarna Aina & Ida

Vi är ett syskonpar som delar på denna blogg. Vi bor på Åland och står varandra nära.




RSS 2.0