Tänkte börja med..

Tänkte ta och börja med:

 
Detta går ut på att jag kommer antingen få förslag från mina läsare eller hittar på egna utmaningar (då jag tror att läsarantalet inte är så stort för tillfället).
 
Denna vecka har jag hittat på en egen utmaning jag ska testa på. Vet inte riktigt om jag vill avslöja än utan de får man se den dagen. Men eftersom ena tillbehöret måste ligga i frysen fram tills fredag så får de bli på fredag, lite fredagsmys helt enkelt med förhoppningsvis god mat till. De märks!
 
Ska börja redan nu att samla på mig lite saker till fredag.

 
Men så länge får ni ha en bra tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

systrarna Aina & Ida

Vi är ett syskonpar som delar på denna blogg. Vi bor på Åland och står varandra nära.




RSS 2.0